BIGTheme.net • Free Website Templates - Downlaod Full Themes

Λύσεις Μηχανογράφησεις

Η Digit, είναι ένας αξιόπιστος αντιπρόσωπος της softone στην Ελλάδα. Παρέχουμε ολοκληρωμένες και σύγχρονες λύσεις ERP, CRM, HRM και Business Intelligence, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας της επιχείρησης σας.

customization

Παρέχουμε υπηρεσίες προμήθειας - λειτουργίας ολοκληρωμένων συστημάτων μηχανοργάνωσης - μηχανογράφησης επιχειρήσεων σε συνεργασία με την softone η οποία είναι απο τους μεγαλύτερους και τούς καλύτερους στην κατασκευή εμπορικού λογισμικού. Λύσεις τις οποίες αναλαμβάνουμε να τις προσαρμόσουμε πλήρως στις ανάγκες του πελάτη και να τις υποστηρίζουμε στο μέλλον.

Προωθούμε τεχνολογίες αιχμής, που βοηθούν απλούς χρήστες και οργανισμούς, να μειώσουν το κόστος λειτουργίας και να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους. Με τη χρήση τεχνολογιών cloud, Web και Mobile καλύπτουμε πλήρως τις ανάγκες μίας σύγχρονης επιχείρησης.

Λειτουργούμε πρώτα σαν σύμβουλοι του πελάτη και κατόπιν σαν προμηθευτές και συντηρητές συστημάτων πληροφορικής.

Βασικός στόχος μας είναι οχι απλώς η προμήθεια του πελάτη με κάποια καλή και οικονομική λύση πληροφορικής αλλά αυτής που έρχεται να συναντήσει ακριβώς τις ανάγκες του καθώς και η συνεχήςυποστήριξη της να εχει τον μέγιστο βαθμό απόδοσης για τον πελάτη στο μέλλον.

 

  Υπηρεσίες Υποστήριξης

Μεταφορά στοιχείων

Πελάτες, υπόλοιπα πελατών, αποθήκη από παλαιότερες εφαρμογές.

Μεθοδική ανάλυση

Καταγραφή και αποτύπωση των απαιτήσεων.

Παραμετροποίηση

Παραμετροποίηση εφαρμογών στις απαιτήσεις της επιχείρησης.

Εκπαίδευση

Λεπτομερής εκπαίδευση σε θέματα που αφορούν τη κάθε εγκατάσταση ξεχωριστά.

Υποστήριξη

Τηλεφωνική & Απομακρυσμένη Υποστήριξη.

Customization

Ανάπτυξη Custom Υποσυστημάτων και σύνδεση με τις εφαρμογές της SoftΟne ως ενιαία εφαρμογή.

Προιόντα Μηχανογράφησης

  • Εμπορικές Εφαρμογές
  • Λιανική Πώληση
  • CRM
  • ERP
  • Λογιστικές Εφαρμογές
  • Μισθοδοσία

Soft1 100

Προγράμματα που έδιναν έμφαση στην "τιμολόγηση", αλλά δεν μηχανογραφούσαν πραγματικά τη μικρομεσαία επιχείρηση. Η αληθινή δράση της, η καθημερινή δουλειά της, οι άνθρωποι της, έμεναν έξω από τη μηχανογράφηση ως θέματα που αφορούσαν μόνο τις "μεγάλες επιχειρήσεις".

Το Soft1 100 απευθύνεται σε νέες, μικρές και μεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις χονδρικής και λιανικής αλλά δεν διαχειρίζεται λιγότερες επιχειρηματικές λειτουργίες από ότι οι εφαρμογές για μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Απλά απαιτεί λιγότερους χειρισμούς για να τις μηχανογραφήσει, έτσι ώστε λίγοι άνθρωποι να ολοκληρώνουν όλα τα θέματα - αυτό, δηλαδή, ακριβώς που χρειάζεται η επιχείρηση.

Η σειρά Soft1 100 διατίθεται για αγορά με άδειες χρήσης (user licenses) ή με ετήσια συνδρομή (μοντέλο ASK) που περιλαμβάνει και τις νέες εκδόσεις. Μέσα από δύο εναλλακτικούς εμπορικούς συνδυασμούς, εξυπηρετεί ιδανικά τις απαιτήσεις λειτουργίας επιχειρήσεων με τα παρακάτω ενδεικτικά χαρακτηριστικά:

Soft1 120

από 25
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)

Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες:

  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools
..........................

Soft1 150

από 38
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)

Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες:

  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools

Το Retail Studio by iQom αποτελεί την πλέον εξελιγμένη και ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης των λειτουργιών κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείται στη λιανική πώληση, συμπεριλαμβανομένων μεμονωμένων καταστημάτων, αλυσίδων με επιμέρους υποκαταστήματα, επιχειρήσεων franchise, καθώς και επιχειρήσεων με μικτό μοντέλο λειτουργίας.

Η ειδική σχεδίαση και το φιλικό περιβάλλον εργασίας του Retail Studio, διασφαλίζουν την αποδοτική και απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρηση σας, καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Οι λειτουργικές ενότητες του Retail Studio εξυπηρετούν ιδανικά όλες τις εργασίες διαχείρισης του καταστήματος, ενώ καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες της κεντρικής διοίκησης, βοηθώντας σας να έχετε πλήρη έλεγχο της επιχείρησης σας, με ενημέρωση, σε πραγματικό χρόνο, για όλα τα κρίσιμα μεγέθη απόδοσης.

Συμβατό με τους περισσότερους τύπους εξοπλισμού της αγοράς, καθώς και με δυνατότητα αξιοποίησης του υφιστάμενου εξοπλισμού, το Retail Studio εξασφαλίζει αυτοματοποίηση και ταχύτητα εκτέλεσης εργασιών, παρέχοντας σας τη δυνατότητα να αυξήσετε την παραγωγικότητα σας από την πρώτη κιόλας ημέρα.

Με εφαρμογές διαχείρισης φορητών τερματικών, ελεγκτές τιμών, σύνδεση με μηχανές ζύγισης, ενσωματωμένες δυνατότητες BI, εργαλεία CRM, καθώς και υποστήριξη προωθητικών ενεργειών και προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών, το Retail Studio παρέχει πρόσθετη αξία στην επένδυση σας.

Συμπληρώνοντας ιδανικά το business λογισμικό Soft1, το Retail Studio προσαρμόζεται εύκολα στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις σας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης σας.

 

Χαρακτηριστικά:

  • Ευκολία διασύνδεσης με Soft1 ERP
  • Υποστήριξη περιφερειακών συσκευών
  • Συμβατότητα με υφιστάμενο εξοπλισμό
  • Υποστήριξη όλων των τρόπων πληρωμής
  • Ενιαία διαχείριση πιστωτικών καρτών
  • Αυτόματη ενημέρωση τιμών
  • Δυνατότητα καταγραφής συναλλαγών σε video
  • Κλείσιμο ταμείου με ολοκληρωμένη πληροφόρηση
  • Δυνατότητα επιλογής on-line, off-line ή μικτού τρόπου λειτουργίας
  • Αυτόματη ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ καταστημάτων
  • Υποστήριξη προγραμμάτων loyalty card

Οφέλη:

  • Απλή και αξιόπιστη λειτουργία ταμείου
  • Άμεση ενημέρωση για δείκτες απόδοσης
  • Ολοκληρωμένος έλεγχος κάθε συναλλαγής
  • Άριστη εξυπηρέτηση πελατών
  • Ευκολία στην έκδοση παραστατικών
  • Αύξηση παραγωγικότητας
  • Ελαχιστοποίηση λαθών

Soft1 Open Enterprise CRM

Για κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από την οργάνωση, το μέγεθος και το αντικείμενο δραστηριότητας, η αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες της είναι στο επίκεντρο κάθε λειτουργίας της.

Η εφαρμογή Soft1 Open Enterprise CRM, σας επιτρέπει να "ανοίξετε" τις σχέσεις με τους πελάτες σας, αυτοµατοποιώντας τις λειτουργίες πωλήσεων, marketing, υπηρεσιών και εξυπηρέτησης πελατών. Τα στελέχη σας μπορούν να εκμεταλλευτούν άμεσα και εύκολα όλες τις πληροφορίες πωλήσεων, παραγγελιών και υποστήριξης, να δρομολογήσουν ενέργειες για επίλυση περιστατικών, να ικανοποιήσουν αιτήµατα πελατών, να διαχειριστούν ευκαιρίες πώλησης και να διεκπεραιώσουν εργασίες που αφορούν σε παραγγελίες και εισπράξεις.

Το Soft1 Open Enterprise CRM είναι μια ολοκληρωμένη λύση που σας βοηθά να κατανοήσετε σε βάθος τους πελάτες σας και να εξυπηρετήσετε με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τους, σε πραγματικό χρόνο, από όπου κι αν βρίσκεστε και με οποιαδήποτε συσκευή.

Με χαρακτηριστική ευκολία στη χρήση και απόλυτη προσαρμοστικότητα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας, το Soft1 Open Enterprise CRM σας προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε. Εφαρμόστε αποτελεσματικές στρατηγικές πωλήσεων, κερδίστε νέους πελάτες και αυξήστε το βαθμό ικανοποίησης των πελατών σας.

Η έκδοση Soft1 Open Enterprise CRM διατίθεται για αγορά με άδειες χρήσης (user licenses) ή με ετήσια συνδρομή (μοντέλο ASK) που περιλαμβάνει και τις νέες εκδόσεις. Μέσα από δυο εναλλακτικούς συνδυασμούς, εξυπηρετεί ιδανικά τις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης.

Open Enterprise CRM EXPRESS

από 34
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)
  • Διαχείριση Συναντήσεων
  • Sales & Marketing
  • Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων
  • Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών
  • Διαχείριση Αποθηκών (έως 3 αποθηκευτικούς χώρους)
  • Διαχείριση Υποκαταστημάτων
  • Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων
  • Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
  • Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
  • Reporting Tools - Basic
  • Customization Tools

Δυνατότητα επιλογής 3 επιπλέον modules

Web & Mobile εφαρμογές

  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal
.....................

Open Enterprise CRM BUSINESS

από 53
/ μήνα / χρήστη
*Minimum 3 χρήστες
(ετήσια χρέωση)

 

 

Ότι περιλαμβάνει η έκδοση Open Enterprise CRM EXPRESS και επιπλέον:

  • Διαχείριση Αποθηκών (απεριόριστοι)
  • Reporting Tools - Advanced
  • Διαχείριση Εναλλακτικών Ειδών
  • Διαχείριση Θέσεων Αποθήκευσης

 

Δυνατότητα επιλογής 6 επιπλέον modules

Web & Mobile εφαρμογές

  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal

Soft1 300, Soft1 ERP

Σήμερα, κάθε επιχείρηση, για να αναπτυχθεί, οφείλει να βελτιώσει την αποδοτικότητα των διαδικασιών της, να μειώσει το λειτουργικό κόστος και να αυξήσει την παραγωγικότητα της.

Η μηχανογράφηση της επιχείρησης βρίσκεται στην καρδιά της λειτουργίας της! Και φυσικά, το ERP είναι το σημείο που τα πάντα συναντιούνται. Πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, υπάλληλοί, εξοπλισμός, υπηρεσίες και προϊόντα... όλα καταλήγουν εκεί!

Το Soft1 ERP αποτελεί την ιδανική λύση μηχανογράφησης, συγκεντρώνοντας όλες τις λειτουργίες σε ένα σύστημα. Με ενότητες που καλύπτουν όλες τις δραστηριότητες, ενσωματωμένες δυνατότητες CRM, αλλά και ισχυρά εργαλεία Reporting και Business Intelligence, το Soft1 ERP αποτελεί τη σίγουρη βάση για συνεχή ανάπτυξη και επιχειρησιακή καινοτομία.

Το Soft1 ERP προσφέρει στην επιχείρησή σας, αυτό ακριβώς που χρειάζεται: Οργάνωση, αυτοματοποίηση, μείωση κόστους και άμεση πληροφόρηση.

Δίνει στους ανθρώπους σας τα εργαλεία που χρειάζονται για να διαχειριστούν αποτελεσματικά όλες τις δραστηριότητες τους, από την οικονομική διαχείριση, τις πωλήσεις και την εφοδιαστική αλυσίδα, μέχρι την παραγωγή και τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες σας.

Με εξαιρετικά φιλικό περιβάλλον εργασίας και δυνατότητα εύκολης προσαρμογής των λειτουργιών στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της επιχείρησής σας, το Soft1 ERP είναι εύκολο και απλό στη χρήση του. Παρέχει στα στελέχη σας, σε πραγματικό χρόνο, όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα που θα τους βοηθήσουν να λάβουν τις καλύτερες αποφάσεις και να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά τις καθημερινές τους εργασίες.

Το Soft1 ERP διατίθεται για αγορά με άδειες χρήσης (user licenses) ή με ετήσια συνδρομή (μοντέλο ASK) που περιλαμβάνει και τις νέες εκδόσεις. Μέσα από δυο εναλλακτικούς εμπορικούς συνδυασμούς, εξυπηρετεί ιδανικά τις απαιτήσεις λειτουργίας επιχειρήσεων με τα παρακάτω ενδεικτικά χαρακτηριστικά:

Αριθμός Εργαζομένων: > 5
Δραστηριότητα: Γενικό εμπόριο, Παραγωγή, Χονδρικές πωλήσεις, Λιανικές πωλήσεις, Υπηρεσίες

Soft1 300

από 59
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)

Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες:

  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools
  • Customization Tools

Web & Mobile εφαρμογές

  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal

 

..........

Soft1 ERP

από 250
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)

Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες:

  • Διαχείριση Αποθήκης
  • Εμπορική Δραστηριότητα
  • Διαχείριση Συναλλασσόμενων
  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Reporting Tools
  • Customization Tools
  • BI Tools
  • Λογιστικές Ενότητες

Web & Mobile εφαρμογές

  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal

Soft1 200

Η σειρά Soft1 200 αποτελεί την ιδανική λύση για τη λειτουργία των λογιστικών γραφείων και την αποδοτικότερη αντιμετώπιση των σύνθετων αναγκών τους.

Οι εφαρμογές της σειράς Soft1 200 ικανοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις απαιτήσεις για αυτοματοποίηση εργασιών, μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης υποθέσεων ανά πελάτη, αυξημένη ταχύτητα συναλλαγών, παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών.

Προσομοιώνοντας σε μεγάλο βαθμό τις καθημερινές φοροτεχνικές εργασίες με λειτουργίες στο πληκτρολόγιο, η σειρά Soft1 200 προσφέρει ένα ιδιαίτερα φιλικό περιβάλλον χρήσης, εξασφαλίζοντας μεγάλη ταχύτητα καταχωρήσεων και ουσιαστική ευκολία εργασιών σε λογιστικές - θεωρημένες εκτυπώσεις, καταστάσεις ελέγχου και ηλεκτρονική υποβολή εντύπων και αρχείων.

Με δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε εξειδικευμένα φοροτεχνικά sites και μηχανισμούς online υποστήριξης, η σειρά Soft1 200 εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την ανάγκη του σύγχρονου λογιστικού γραφείου για παροχή περισσότερων και ποιοτικότερων υπηρεσιών, σε λιγότερο χρόνο και με χαμηλότερο κόστος.

Η σειρά Soft1 200 διατίθεται με το συνδρομητικό μοντέλο ASK, αλλά και ως συνδρομητική υπηρεσία μέσω internet για άμεση πρόσβαση στα δεδομένα πελατών από παντού. Και στις δύο περιπτώσεις, η συνδρομή περιλαμβάνει και τις νέες εκδόσεις των εφαρμογών για διαρκή συμβατότητα με τις ισχύουσες κάθε φορά φοροτεχνικές διατάξεις.

Soft1 210

από 17
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)
  • Έσοδα - Έξοδα
  • Πάγια
  • Υποκαταστήματα
  • Εισπράξεις - Πληρωμές
  • Διαχείριση Λογαριασμών
  • Διαχείριση Ειδικών Συναλλαγών
  • Ευρετήρια
  • Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
  • Reporting Tools - Advanced
  • Customization Tools

 

..........

Soft1 220

από 34
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)
  • Έσοδα - Έξοδα
  • Πάγια
  • Υποκαταστήματα
  • Εισπράξεις - Πληρωμές
  • Διαχείριση Λογαριασμών
  • Διαχείριση Ειδικών Συναλλαγών
  • Ευρετήρια
  • Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
  • Reporting Tools - Advanced
  • Customization Tools
  • Γενική Λογιστική

 

..........

Soft1 250

από 50
/ μήνα / χρήστη
(ετήσια χρέωση)
  • Έσοδα - Έξοδα
  • Πάγια
  • Υποκαταστήματα
  • Εισπράξεις - Πληρωμές
  • Διαχείριση Λογαριασμών
  • Διαχείριση Ειδικών Συναλλαγών
  • Ευρετήρια
  • Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
  • Reporting Tools - Advanced
  • Customization Tools
  • Γενική Λογιστική
  • Μισθοδοσία (500 εργαζομένων)

Μισθοδοσία

H εφαρμογή Soft1 Μισθοδοσία ικανοποιεί με τον καλύτερο τρόπο και σε διαρκή βάση όλες τις διατάξεις νόμων και φορολογικών υποχρεώσεων σχετικά με τη μισθοδοσία εργαζομένων, όσο περίπλοκες και εάν είναι αυτές. Η ευκολία χρήσης, η ακρίβεια των υπολογισμών και οι μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης καθιστούν την εφαρμογή ένα σημαντικό εργαλείο για τη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης.

Η εφαρμογή Μισθοδοσίας του Soft1 περιλαμβάνει ολοκληρωμένο αρχείο εργαζομένων με απεριόριστες δυνατότητες καταχώρησης μισθοδοτικών και προσωπικών στοιχείων ενώ παρακολουθεί και όλες τις σχέσεις εργασίας. Επιπλέον, σε συνεργασία με την ενότητα Soft1 Business Processes υποστηρίζει τη διεκπεραίωση λειτουργιών διαχείρισης προσωπικού (Human Resources Management).

Εφαρμόστε όλες τις σύγχρονες εξελίξεις που αφορούν τη μισθοδοσία εργαζομένων με πλήρη κάλυψη οποιασδήποτε περίπτωσης και έχοντας απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης για αντιμετώπιση ακόμη και των πιο εξειδικευμένων αναγκών.

Λειτουργίες:

  • Αναλυτικό αρχείο εργαζομένων
  • Ιστορικότητα μισθολογικών στοιχείων
  • Διαχείριση ασφαλιστικών ταμείων
  • Δυνατότητα μεταφοράς δεδομένων από άλλη εφαρμογή
  • Δυνατότητα υποστήριξης λειτουργιών HR

Οφέλη:

  • Ολοκληρωμένη διαχείριση μισθοδοσίας εργαζομένων
  • Μείωση λειτουργικών δαπανών
  • Συνεχής ενημέρωση
  • Ευελιξία προσαρμογής της λειτουργικότητας
  • Καλύτερες και πιο γρήγορες αποφάσεις
  • Συγκέντρωση και ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο